Goederen worden steeds vaker aangeschaft en in meerdere keren of delen geleverd. Bijvoorbeeld bij een keukeninrichting of kantoormeubilair voor bedrijven. We nemen de goederen voor jullie in ontvangst, voeren controles uit en slaan alles netjes en veilig op in ons warehouse.
In plaats van talloze lever- en contactmomenten met leveranciers komen wij één keer langs om alles in orde te maken. Wij verzamelen alle goederen en leveren ze op het juiste adres af. Daarna pakken we alles uit, monteren we meubels en nemen we eventuele emballage mee retour!
Bij meubellogistiek voor woonwinkels, interieurzaken, keukenzaken of vakantieparken rijden wij iedere dag rond in Groningen, Drenthe en Friesland. Tevens vervoeren we specialistische en unieke meubels veilig en snel naar de juiste plek.
Het is ook mogelijk om (een deel van) de bedrijfsinventaris tijdelijk bij ons op te slaan zodat jullie zelf meer ruimte over houden. Denk daarbij aan terrasmeubilair, winkel- of horeca-inventaris of andere seizoensgebonden inventaris.
We inventariseren de meubels en stemmen samen een projectplanning af die voor jullie het beste werkt. Als verhuisbedrijf zijn we altijd op het juiste moment op de juiste plek, dat zit in onze genen. We leveren alle goederen af en zorgen vervolgens voor de montage en installatie.
Kortom, wij nemen je het werk graag uit handen.
Wij bekijken ieder project op maat en bepalen zo samen met jou de kosten van meubellogistiek. Wij vinden het belangrijk om diensten te kunnen aanbieden voor elk budget. Lees meer over de opbouw van onze kosten en een aantal tips om te besparen.
Erik helpt graag bij al uw vragen over uw aanstaande verhuizinghelpt u graag.
Vraag direct een offerte aan