Meubellogistiek

Speciaal voor de logistiek rondom meubels en (bedrijfs)inventaris rijden wij iedere dag rond in de drie noordelijke provincies Groningen, Drenthe en Friesland.

Het gebeurt tegenwoordig vaak dat u als particulier of bedrijf meubels of inventaris aanschaft dat in meerdere keren of delen geleverd wordt, zoals bij een keuken, tuinhuis of meubilair voor uw bedrijf. Wij ontzorgen u daarom graag met ons One Stop Delivery concept. In plaats van talloze lever- en contactmomenten met leveranciers komen wij één keer bij u langs om alles in één keer klaar te maken. Dit betekent dat wij alle goederen verzamelen, inladen, bij u afleveren, uitpakken en monteren en uiteindelijk nemen we eventuele emballage mee retour!

 

Tijdelijke opslag voor ondernemers

Het is ook mogelijk om (een deel van) uw (bedrijfs) inventaris tijdelijk te laten opslaan zodat u zelf de ruimte heeft. Denk daarbij bijvoorbeeld aan (terras)meubilair, winkel- of horeca-inventaris of andere seizoensgebonden inventaris.

 

De verdere voordelen van meubellogistiek:

  • We kunnen flexibel en snel goederen ophalen of bij u afleveren.
  • Er zitten altijd twee mannen op de wagen die zorgen dat alles op de juiste plek terecht komt.
  • We rijden ook meerdere keren per week in de Randstad.
  • We kunnen direct met u afrekenen, u kunt bij ons pinnen.

 

Meubellogistiek

Gaat u binnenkort verhuizen? Bekijk alvast ons uitgebreide overzicht met verhuistips.

 

Wilt u meer informatie of heeft u vragen? Bel dan gerust naar 050 - 313 91 49 of stuur een e-mail naar info@jandejong.nl. Voor een vrijblijvende offerte kunt u het offerteformulier invullen.

Vraag een offerte aan: