Wij zijn zowel actief op het gebied van particuliere als zakelijke logistiek. Oftewel Business to Business (B2B) als Business to Consumer (B2C). Bij onze hub in Groningen hebben we mogelijkheden om uw zending te ontvangen en (in delen) naar u toe te leveren. Dit noemen we StadLogistiek. Ook zijn wij gespecialiseerd in meubellogistiek.
Hierbij kunt u denken aan tijdelijke opslag omdat de nieuwe keuken niet kan komen, of het kunnen maken van een goede deal waar u op dat moment nog geen ruimte voor heeft. Soms is het ook gewoon handig om even wat op te slaan in de hub.
Een groot project met veel meubilair, bijvoorbeeld het inrichten van een nieuw kantoor, restaurant of hotel? Jan de Jong Verhuizingen werkt volgens het TIM principe. Transport, Inhuizen en Monteren. Wij nemen alle disciplines voor onze rekening en kunnen zelf het pand gestofzuigd opleveren.
Bekijk alvast ons uitgebreide overzicht met verhuistips. Meer informatie of heeft u vragen? Vul dan vrijblijvend ons offerteformulier in.
Bij onze hub verzamelen en controleren we eerst alle leveranties. Vervolgens vertrekken we, na overleg met de ontvanger, naar de eindbestemming. We kunnen tevens helpen om alles uit te pakken, te monteren en in te richten. Voorbeelden van meubellogistiek zijn o.a.:
U kunt onze hub ook gebruiken als extern magazijn. Wij ontvangen en controleren de goederen en melden bij u dat de goederen aangekomen zijn. U kunt uw eigen goederen dan afhalen tussen 7:00 en 17:00 uur.
We komen natuurlijk op de door u gewenste tijd, onze planners zorgen voor een goed contact met de chauffeurs en u. Via onze volgsystemen weten we wanneer en wie er onderweg naar u toe is.